Κουραζεσαι αμεσως μολις ασκεισαι; Βρες τι φταιει!


Δεν είσαι αρχάρια, κάνεις καιρό γυμναστική κι όμως τώρα τελευταία με το που ξεκινάς να ασκείσαι νιώθεις ανεξήγητα κουρασμένη. Τι φταίει;

Η όρεξη για γυμναστική δεν σου λείπει, σου λείπει όμως ενέργεια και πολύ πιθανόν κάποια θρεπτικά συστατικά. Ποια είναι αυτά και τι να κάνεις για να τα αναπληρώσεις στον οργανισμό σου;

Βιταμίνη C:
Γνωστή τοις πάσι για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος, η βιταμίνη C βοηθά και στην ενίσχυση της αντοχής και στην επαναφορά του σώματος μετά από την άσκηση. Με τη βιταμίνη C καίμε περισσότερο λίπος και δεν κουραζόμαστε εύκολα. Καλές πηγές της είναι τα εσπεριδοειδή, οι κόκκινες πιπεριές, το μπρόκολο, το ακτινίδιο, οι φράουλες, το πεπόνι.

Μισή ώρα άσκησης μειώνει τον κίνδυνο καρκίνου στον τράχηλο!

Βιταμίνη D: 
Είναι γνωστό ότι η βιταμίνη D βοηθά τους αθλητές καθώς μειώνει τον κίνδυνο τραυματισμού και βοηθά στη λειτουργία των μυών. Έρευνες έχουν δείξει ότι επιπλέον βελτιώνει και τις επιδόσεις. Σιγουρέψου λοιπόν εάν παίρνεις αρκετή βιταμίνη D από την (ολιγόλεπτη) έκθεσή σου στον ήλιο και τρώγοντες τροφές πλούσιες στην εν λόγω βιταμίνη: σολομό, τόνο, κρόκο αυγού, μανιτάρια.

Μαγνήσιο:
Απαραίτητο μέταλλο, συμμετέχει στη δημιουργία μυικής μάζας και οστών γεγονός που το καθιστά πολύτιμο για όσους αθλούνται. Επίσης, αυξάνει την αντοχή ενώ προσφέρει και καλύτερο ύπνο. Προσοχή: Εάν πίνεις αλκοόλ και καφεϊνη και καταναλώνεις πολλή ζάχαρη «σκοτώνεις» το μαγνήσιο στον οργανισμό σου καθώς δεν απορροφάται σωστά. Για να αναπληρώσεις το μαγνήσιο που σου λείπει τρώγε: αμύγδαλα, αβοκάντο, παντζάρια, καστανό ρύζι, όσπρια και σπανάκι.

Πηγή: faysbook.gr
Share on Google Plus

About Εύα Φράγκου

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου