5 τσεκαρισμενα Tips για φθινοπωρινη ευεξια!


Ναι, όλοι έχουμε ακόμη το μυαλό μας στις καλοκαιρινές διακοπές, στις βουτιές στη θάλασσα και στην ξεγνοιασιά – αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, αυτό θα έχουμε στο μυαλό μας μέχρι του χρόνου το καλοκαίρι! Ας εστιάσουμε στα θετικά του φθινοπώρου: τέρμα η αφόρητη ζέστη, ο αέρας είναι δροσερός και ευχάριστος και η φύση μας χαρίζει απλόχερα μερικά από τα πιο εντυπωσιακά της χρώματα. Εμείς σας προτείνουμε μερικές συμβουλές για να απολαύσετε στο έπακρο την εποχή αλλά και για να προστατευτείτε από τα φθινοπωρινά προβλήματα υγείας.

Περιποιηθείτε το δέρμα σας
Μετά την ταλαιπωρία του καυτού ήλιου και της αλμύρας, το δέρμα μας απολαμβάνει την αλλαγή στη θερμοκρασία αλλά χρειάζεται επιπλέον φροντίδα. Για να διατηρήσετε την επιδερμίδα σας λεία και ενυδατωμένη, αναζητήστε κρέμες με υαλουρονικό οξύ, το οποίο ενυδατώνει και «γεμίζει» το δέρμα. Αποφύγετε τα μακρά, ζεστά ντους που αφαιρούν τα αιθέρια έλαια του δέρματός σας και αν έχετε μια πάθηση, όπως η ψωρίαση ή έκζεμα, αλλάξτε τη ρουτίνα φροντίδα του δέρματός σας, ώστε να αποφύγετε ερεθισμούς από την αλλαγή της θερμοκρασίας.


Ρίξτε το στα μήλα
Αναμφίβολα το φρούτο της εποχής, νόστιμο, τραγανό και γεμάτο με θρεπτικές ουσίες που βοηθούν την καλή κατάσταση του οργανισμού. Τα μήλα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές ουσίες, άριστη πηγή φυτικών ινών και φυτοθρεπτικών συστατικών, τα οποία βοηθούν στη ρύθμιση του επιπέδου του σακχάρου στο αίμα. Εξαιρετική ιδέα ως γρήγορο και εύκολο σνακ ή ως πρώτη ύλη σε νοστιμότατες μηλόπιτες.


Βγείτε έξω
Είτε τρέχετε, είτε κάνετε ποδήλατο ή αν απλά θέλετε να κάνετε έναν περίπατο, τώρα είναι η καλύτερη εποχή. Οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες χωρίς να κάνει όμως κρύο, ενώ μπορείτε χωρίς φόβο να απολαύσετε τις ακτίνες του ήλιου που θα αυξήσει τα επίπεδα της βιταμίνης D στον οργανισμό σας και θα βελτιώσει τη διάθεσή σας αλλά τη συγκέντρωσή σας, σύμφωνα με έρευνα της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ. Η πεζοπορία είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να θαυμάσετε τις αλλαγές στη φύση και να κάψετε ταυτόχρονα περίπου 370 θερμίδες ανά ώρα.

Πέστε για ύπνο νωρίτερα
Καθώς οι μέρες μικραίνουν, ακολουθήστε την τακτική του ήλιου που δύει νωρίτερα και κάντε το ίδιο: πέστε για ύπνο λίγο νωρίτερα, ώστε να συμπληρώσετε τις 7 με 8 ώρες ημερησίως που συνιστούν οι γιατροί. Ο ικανοποιητικός ύπνος μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιων ασθενειών, να βελτιώσει την ψυχική υγεία και να ενισχύσει το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Επίσης, θα μπορείτε να ξυπνήσετε λίγο πιο νωρίς, ώστε να έχετε περισσότερο χρόνο μέσα στη μέρα για να διευθετήσετε τις υποχρεώσεις σας χωρίς άγχος ή για να ασκηθείτε περισσότερο.


Εμβολιαστείτε
Δεν υπάρχει χειρότερο μέρος για να περάσετε αυτό το φθινόπωρο (ή οποιαδήποτε άλλη εποχή) από το να είστε στο κρεβάτι σας με γρίπη. Ο καλύτερος τρόπος για να το αποφύγετε, είναι βεβαίως να κάνετε το εμβόλιο της γρίπης, ασχέτως αν είστε άνδρας ή γυναίκα, μεγάλος σε ηλικία ή μικρός. Επικοινωνήστε με τον γιατρό σας για περισσότερες λεπτομέρειες.

iatrikanews.gr
Share on Google Plus

About Εύα Φράγκου

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου