5 απλα κολπα για να εχετε καλυτερο υπνο


Το βιβλίο "The Sleep Revolutiοn" της Ariana Huffington προειδοποιεί ότι η αϋπνία έχει άσχημα συμπτώματα για το σώμα μας και το μυαλό μας. Τα βασικά σημεία της ιστορίας της είναι τα εξής:

Για να κοιμηθούμε πιο εύκολα και πιο ήρεμα καλό είναι να τηρήσουμε τα παρακάτω: 

1. Αποφεύγουμε φαγητά και ποτά που ενοχλούν
«Μην τρώτε πικάντικα φαγητά πριν πάτε για ύπνο», λέει η ίδια. «Και δεν πρέπει να τρώτε τίποτα δύο με τρεις ώρες πριν πέσετε στο κρεβάτι». Τα ποτά που αποφεύγουμε είναι τα αλκοολούχα, τα ποτά με ζάχαρη και ο καφές μετά τις 2 το μεσημέρι. Τα βότανα όπως είναι η λεβάντα, το χαμομήλι, το τσάι από γλυκόριζα, το ζεστό γάλα ή το γάλα καρύδας ή αμυγδάλου (χωρίς προσθήκη ζάχαρης), μπορούν να μας βοηθήσουν να κοιμηθούμε.

2. Κρατάμε το τηλέφωνο μακριά από την κρεβατοκάμαρα
Δεν κοιτάμε καμία οθόνη για τουλάχιστον 30 λεπτά πριν κοιμηθούμε. «Αν θέλετε να διαβάσετε στο κρεβάτι, προτιμήστε ένα πραγματικό βιβλίο. Αν μένουμε σε κάποιο δωμάτιο και δεν μπορούμε να το αφήσουμε εκτός, τότε το βάζουμε μέσα στην τσάντα».


3. Η ιδανική θερμοκρασία δωματίου είναι μεταξύ 16 και 20 βαθμών Κελσίου
Αυτή είναι η καλύτερη. Ω ναι!

4. Δεν κοιμόμαστε με τίποτα άλλο παρά μόνο με τις πιτζάμες μας
«Δεν κοιμάμαι με τα ρούχα γυμναστικής, όπως συνήθιζα – νομίζω πως έτσι στον εγκέφαλο στέλνονται διάφορα μηνύματα. Καλύτερα να έχουμε πιτζάμες, νυχτικά ή ακόμα και ένα T-shirt, το οποίο όμως το φοράμε μόνο στον ύπνο μας».


5. Κάνε ένα ντους ή ένα ζεστό μπάνιο πριν το κρεβάτι
«Η όλη διαδικασία μέχρι να κοιμηθώ είναι για μένα μία τελετουργία. «Πριν πέσω για ύπνο. Κάνω ένα ζεστό μπάνιο με άλατα Epsom και αναμμένα κεριά κοντά μου  – το προτιμώ αν νιώθω αγχωμένη ή ανησυχώ για κάτι».

Όλα τα παραπάνω θα σας κάνουν να νιώσετε πιο χαλαροί και έτοιμοι για ξεκούραση! 
Δοκιμάστε τα!

 jenny.gr
Share on Google Plus

About Εύα Φράγκου

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου