Πως θα εχετε περισσοτερη ενεργεια μεσα στην ημερα!


Ξυπνάτε νυσταγμένοι, σέρνετε το ταλαιπωρημένο σας κορμί μέχρι τη δουλειά, πίνετε δύο καφέδες για να καταφέρετε να ξυπνήσετε, και άλλον έναν για να διώξετε τη μεσημεριανή υπνηλία. Επιστρέφετε σπίτι πτώμα, σωριάζεστε στον καναπέ, πέφτετε για ύπνο και άντε πάλι από την αρχή. Αν το παραπάνω σενάριο έχει, μέσα στην υπερβολή του, κάποιες δόσεις αλήθειας για την ζωή σας, μάλλον κάτι κάνετε λάθος. Ιδού μερικοί τρόποι να έχετε περισσότερη ενέργεια μέσα στην ημέρα, όπως τους κατέγραψε ο σύμβουλος υγείας και ευεξίας, και καθηγητής Φυσικής Αγωγής, Λεωνίδας Σταυρόπουλος, στο Iatronet.gr.

Κοιμηθείτε: Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται 7-8 ώρες ύπνου για να αναλάβουν μετά από μια κουραστική μέρα δουλειάς και δραστηριοτήτων.

Πιείτε άφθονο νερό: Η αφυδάτωση μας κουράζει και μας κάνει περισσότερο ευερέθιστους, ενώ συχνά προκαλεί και πονοκεφάλους. Το νερό είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να κρατήσετε την ενέργειά σας –κάπως σαν το φυσικό σας «ντοπάρισμα».

Γυμναστείτε: Η φυσική άσκηση βοηθά το αίμα να κυκλοφορήσει, ανακουφίζει από το στρες και βελτιώνει τη διάθεση. Το περπάτημα, το κολύμπι, το ποδήλατο θα βελτιώσουν την αντοχή σας και θα δυναμώσουν την καρδιά σας. Εάν προσθέσετε και μερικές ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης μαζί με διατατικές ασκήσεις ή γιόγκα, τότε το προπονητικό σας πρόγραμμα θα είναι πλέον ολοκληρωμένο. Δυο-τρεις φορές την εβδομάδα αρκούν.


Τρώτε πολλά και μικρά γεύματα: Για να διατηρήσετε τα επίπεδα ενέργειας καθ΄ όλη την ημέρα, χρειάζεστε πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό και δείπνο. Φροντίστε να έχετε στη δουλειά μόνο υγιεινά σνακ: φρούτα, φυσικούς χυμούς, γιαούρτι, ένα κουλουράκι ολικής άλεσης και πάει λέγοντας.

Μη βασίζεστε στην καφεΐνη: Ένας καφές είναι δελεαστικός όταν είστε κουρασμένοι, αλλά προσοχή στις επιδράσεις της καφεΐνης στο σώμα σας: Η καφεΐνη θα σας δώσει μια γρήγορη ώθηση ενέργειας, αλλά λίγο αργότερα θα αισθάνεστε ακόμα πιο κουρασμένοι από πριν.

Μην καπνίζετε: Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους οι καπνιστές έχουν συνήθως λιγότερη ενέργεια από τους μη καπνιστές. Για παράδειγμα, ο οργανισμός πρέπει να συνδυάζει τη γλυκόζη με το οξυγόνο για να παράγει ενέργεια, αλλά το μονοξείδιο του άνθρακα του καπνού του τσιγάρου μειώνει την ποσότητα του οξυγόνου στον οργανισμό. Το αποτέλεσμα; Είστε περισσότερο κουρασμένοι.

Ξανασκεφτείτε τον τρόπο ζωής σας: Μελέτες δείχνουν ότι το 50-80% των περιπτώσεων κούρασης οφείλονται κυρίως σε ψυχολογικούς παράγοντες. Μπορεί να είναι χρήσιμο να αναζητήσετε επαγγελματικές συμβουλές για την καριέρα ή τα επαγγελματικά σας ζητήματα, την οικογένεια, ή για κάτι που σας ρίχνει τη διάθεση...

Διασκεδάστε: Το γέλιο είναι ένας από τους καλύτερους ενισχυτές της ενέργειας.

in2life.gr
Share on Google Plus

About Εύα Φράγκου

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου