ΠΟΡΣΕΛΑΝΙΝΟ ΔΕΡΜΑ

Μια απλή ρουτίνα περιποίησης εγγυάται εντυπωσιακά αποτελέσματα για το δέρμα μας σε μία μόλις εβδομάδα! Ακολουθήστε το πλάνο που σας προτείνουμε και δείτε το δέρμα σας ανανεωμένο, απαλλαγμένο από την κούραση και πιο φωτεινό.

Βήμα 1ο
Πίνουμε καθημερινά 10 ποτήρια νερό
Ο διάσημος δερματολόγος δρ. Murad υποστηρίζει πως όταν πίνουμε αρκετό νερό η επιδερμίδα μας γίνεται πιο λεία και απαλή. Αυτό συμβαίνει γιατί το δέρμα μας αποτελείται κατά 30% από νερό, οπότε όταν ο οργανισμός μας αφυδατώνεται το δέρμα γίνεται πιο τραχύ και χάνει την ελαστικότητα και τη ζωντάνια του. Επομένως, γύρω στα 10 ποτήρια την ημέρα -σωστά κατανεμημένα μέσα στην ημέρα- είναι ιδανικά για μια λαμπερή επιδερμίδα, αλλά και για ένα υγιές σώμα! Η διαφορά στην όψη μας θα είναι αισθητή μέσα σε λίγες μόνο ημέρες, ενώ μετά από 4 εβδομάδες θα έχει τονωθεί και η κυκλοφορία του αίματος στο δέρμα, άρα και η οξυγόνωσή του.

Bήμα 2ο
Καθαρίζουμε την επιδερμίδα μας πριν πέσουμε για ύπνο
Σύμφωνα με τους δερματολόγους, ο ιδανικός καθαρισμός πρέπει απαραιτήτως να γίνεται πρωί και βράδυ: το πρωί για να απομακρύνουμε το σμήγμα, τα υπολείμματα της βραδινής κρέμας και τα βακτήρια που δημιουργούνται όταν κοιμόμαστε, το βράδυ για να αφαιρούμε το μέικ-απ, τη σκόνη και τους ρύπους της ημέρας. Διαλέγουμε το κατάλληλο καθαριστικό προϊόν ανάλογα με τον τύπο της επιδερμίδας μας και το τοποθετούμε στον νιπτήρα, για να μας υπενθυμίζει αυτήν την πολύτιμη ρουτίνα. Το γαλάκτωμα ταιριάζει κυρίως στην ξηρή και ευαίσθητη επιδερμίδα, τα αφρώδη καθαριστικά είναι κατάλληλα για τους υπόλοιπους τύπους, ενώ «το νερό καθαρισμού και ντεμακιγιάζ είναι ιδανικό για κάθε επιδερμίδα, εκτός από την πολύ ξηρή, λόγω της μικρής περιεκτικότητάς του σε ενυδατικά συστατικά, που σημαίνει ότι ίσως ξηράνει το ήδη ξηρό δέρμα», εξηγεί η δερματολόγος Βάλια Μουσάτου.

Βήμα 3ο
Κάνουμε απολέπιση
Ξεφορτωνόμαστε τα νεκρά κύτταρα, που κάνουν θαμπή την όψη μας, διώχνουμε το σμήγμα από τους πόρους και επιταχύνουμε την ανανέωση της επιδερμίδας. Ωστόσο, δεν το παρακάνουμε με τη συχνότητα της απολέπισης, γιατί μπορεί να τραυματίσουμε την επιδερμίδα. Αν αυτή είναι ανθεκτική, 3 φορές την εβδομάδα είναι αρκετές. Αν είναι ξηρή και ευαίσθητη, τότε 1 φορά στις 10 ημέρες είναι ό,τι πρέπει. Επίσης, αποφεύγουμε το απολεπιστικό με κόκκους και προτιμάμε μια μάσκα για βαθύ καθαρισμό που δεν χρειάζεται τρίψιμο. Εναλλακτικά: Αντί για σκραμπ, βουρτσίζουμε τη στεγνή επιδερμίδα μας με ένα βουρτσάκι ή την τρίβουμε με μια νωπή πετσέτα για 1-2΄, επιμένοντας στη ζώνη Τ (μύτη, μέτωπο) και στο πιγούνι. Οι πόροι καθαρίζουν σε βάθος, τα νεκρά κύτταρα φεύγουν, η επιδερμίδα γίνεται λεία και ομοιόμορφη. Μάλιστα, οι ειδικοί εξηγούν πως η λάμψη της επιδερμίδας οφείλεται στην επιφάνειά της: όσο πιο λεία και ομοιόμορφη είναι, τόσο πιο καλά ανακλάται το φως πάνω της, εξού και η φωτεινότητά της.

Βήμα 4ο
Βάζουμε αντιηλιακό με ελάχιστο δείκτη προστασίας 15
Ακόμα κι αν είναι χειμώνας ή έχει συννεφιά, ακόμα κι αν το δέρμα μας είναι σκουρόχρωμο και ανθεκτικό, όταν βγαίνουμε από το σπίτι πρέπει να φοράμε απαραιτήτως αντιηλιακό και γυαλιά ηλίου. Έτσι, πολύ γρήγορα θα δούμε την όψη μας να γίνεται πιο λαμπερή, ενώ μακροπρόθεσμα προστατεύουμε το δέρμα μας από τη φωτογήρανση (κηλίδες, ρυτίδες, χαλάρωση).

Βήμα 5ο
Ασκούμαστε όσο μπορούμε
«Η λάμψη και η ενέργεια μιας υγιούς γυναίκας είναι η υπέρτατη ομορφιά, η μόνη που θα διαρκέσει», έχει πει η ηθοποιός Jane Fonda, και την πιστεύουμε, μιας και η πάλαι ποτέ βασίλισσα της αεροβικής, που κοντεύει τα 80, μοιάζει πολύ νεότερη. Τι γίνεται: Η γυμναστική βοηθά τον μεταβολισμό, διεγείρει τη λέμφο, διώχνει τις τοξίνες από το σώμα μέσω της εφίδρωσης, αυξάνει τις ενδορφίνες (τις ορμόνες της ευχαρίστησης) και ανακουφίζει από το άγχος. Επιπλέον, τονώνει την κυκλοφορία του αίματος, θρέφει και οξυγονώνει τα κύτταρα, ενώ καταπολεμά και τις ελεύθερες ρίζες, που οξειδώνουν και καταστρέφουν τους ιστούς. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να τρέχουμε καθημερινά χιλιόμετρα προκειμένου να έχουμε όμορφη επιδερμίδα. Ακόμα και η ελάχιστη άσκηση, όπως 10΄ στρέτσινγκ κάθε πρωί, είναι ευεργετική.

Βήμα 6ο
Κοιμόμαστε επαρκώς
«Αν μας ενδιαφέρει να φαινόμαστε νεότεροι και ομορφότεροι, τότε 7-9 ώρες ύπνου είναι η εγγύηση για να το πετύχουμε», λέει ο Michael Breus, PhD και συγγραφέας του βιβλίου «Βeauty Sleep: Look Younger, Lose Weight, and Feel Great Through Better Sleep». Πράγματι, χάρη στον επαρκή ύπνο, οι μύες του προσώπου χαλαρώνουν, οι λεπτές γραμμές γίνονται πιο λείες, οι μαύροι κύκλοι μειώνονται και η έκφρασή μας φαίνεται πιο ξεκούραστη και λαμπερή. Επιπλέον, τα κύτταρα ανανεώνονται, επιδιορθώνονται οι φθορές, αυξάνεται η παραγωγή του κολλαγόνου και ενισχύεται η κυκλοφορία του αίματος. Επίσης, ο ύπνος εξουδετερώνει τη δράση της κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες, και λειτουργεί καταπραϋντικά στις δερματοπάθειες. Τα οφέλη του ύπνου μάλιστα δεν σταματούν εδώ. Οι επαρκείς ώρες ύπνου έχουν συσχετιστεί με την καλύτερη ρύθμιση του βάρους, τη βελτίωση της διάθεσης και τη μακροζωία!
Τip: Για να εντείνουμε τα οφέλη του ύπνου, εφαρμόζουμε μετά τον καθαρισμό την κατάλληλη κρέμα νύχτας ή ένα σέρουμ ανάλογα με τις ανάγκες μας.

Βήμα 7ο
Τρώμε σωστά
Να ένας κανόνας που όλοι ξέρουμε, αλλά ελάχιστοι τον εφαρμόζουμε. Αν μας είναι δύσκολο σε αυτήν τη φάση να υιοθετήσουμε μια ισορροπημένη διατροφή, πλούσια σε φρούτα, λαχανικά, ψάρια και γαλακτοκομικά, τότε ας προσπαθήσουμε απλώς να αποφεύγουμε τους πολλούς καφέδες, την υπερβολική ζάχαρη, το πολύ αλκοόλ, αλλά και το junk food. Όλα αυτά αφυδατώνουν το δέρμα, γερνούν τους ιστούς και ενίοτε προκαλούν σπυράκια, αφού, σύμφωνα με έρευνες, έχει φανεί ότι μπορεί να οδηγήσουν σε υπερέκκριση σμήγματος.
Πηγή vita.gr
Share on Google Plus

About Μαρία Χριστοδούλου

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου