ΝΟΣΤΙΜΑ ΡΟΦΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΗΤΙΚΟΥΣ

Οι άνθρωποι που πάσχουν από διαβήτη το ξέρουν αυτό καλά—δεν είναι σημαντικό να προσέχουμε μονάχα τι τρώμε, αλλά και τι πίνουμε. Τα περισσότερα ροφήματα μπορεί να μας προσφέρουν πολλή επιπλέον ζάχαρη που δεν έχουμε ανάγκη, κάνοντας τον έλεγχο της διατροφής μας δύσκολο. Ποια ροφήματα, λοιπόν, είναι εξίσου νόστιμα μα και ασφαλή για έναν διαβητικό;

Γάλα με χαμηλά λιπαρά

Το γάλα με χαμηλά λιπαρά μας προσφέρει σημαντικές βιταμίνες και μέταλλα, και είναι καλή πηγή πρωτεΐνης. Βέβαια, πρέπει να προσέχετε τις θερμίδες του, και να μην το παρακάνετε. Αν έχετε δυσανεξία στην λακτόζη, επιλέξτε μια εναλλακτική

Χυμός φρούτων

Πάντα με μέτρο, και πάντα να φροντίζετε να είναι 100% χυμός φρούτου, χωρίς πρόσθετη ζάχαρη. Φροντίστε πάντα να προσέχετε τις μερίδες σας, καθώς περιέχει αρκετούς υδατάνθρακες.

Νερό με γεύσεις

Και δεν μιλάμε για έτοιμα πρϊόντα—φτιάξτε το δικό σας νερό, δώστε του ό,τι γεύση θέλετε, και απολαύστε το. Προσθέστε αγγούρι, φράουλες, φρέσκο ginger ή μέντα στο νερό σας για να του δώσετε γεύση.

Αναψυκτικά διαίτης (με μέτρο)

Πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί με τα αναψυκτικά. Ακόμα κι αν τα αναψυκτικά διαίτης δεν περιέχουν πολλές θερμίδες, εξακολουθούν να περιέχουν γλυκαντικά, και δεν έχουν κάποια διατροφική αξία.

Αλκοόλ

Ναι, αν πάσχετε από διαβήτη, μπορείτε να πιείτε λίγο αλκοόλ, αφού έχετε μιλήσει πρώτα με τον γιατρό σας. Επιλέξτε μια light μπύρα, ή ένα ποτήρι κρασί. Αν θέλετε να πιείτε κοκτέιλ, προτιμήστε κάποιο που έχει φτιαχτεί με υλικά χωρίς θερμίδες και ζάχαρη, όπως η σόδα. Το αλκοόλ μπορεί να σας προκαλέσει υπογλυκαιμία μέχρι και 24 ώρες αφού το καταναλώσετε, συνεπώς ελέγξτε τα επίπεδα σακχάρου σας προτού πέσετε για ύπνο το βράδυ.

Χυμός ντομάτας

Ο χυμός ντομάτας μπορεί να είναι δροσιστικός, και σίγουρα είναι υγιεινός. Επιπλέον, το λυκοπένιο που περιέχει θα σας βοηθήσει να προφυλαχθείτε από πολλές ασθένειες.

Σόδα

Η σόδα δεν περιέχει θερμίδες, και είναι από τις καλύτερες εναλλακτικές που έχετε. Αν θέλετε να της δώσετε επιπλέον γεύση, προσθέστε λίγο χυμό λεμονιού ή κάποιου άλλου φρούτου.

Smoothies

Προσθέστε φρούτα όπως τα μούρα, που δεν θα ανεβάσουν στα ύψη το σάκχαρό σας, αναμείξτε τα με γάλα με χαμηλά λιπαρά ή γιαούρτι 0%, και προσθέστε και λίγους λιναρόσπορους, για επιπλέον θρεπτική αξία.

Τσάι

Ζεστό ή κρύο, το τσάι μας προσφέρει πολλά σημαντικά θρεπτικά συστατικά και έχει πολλά οφέλη για τον οργανισμό μας. Προσέξτε, όμως, να μην προσθέτετε γάλα ή ζάχαρη.

Καφές χωρίς ζάχαρη

Ο καφές δεν περιέχει σχεδόν καθόλου θερμίδες, και αν τον πίνετε χωρίς γάλα και ζάχαρη, όλα θα είναι καλά. Επιπλέον, είναι γνωστό ότι έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες που προφυλάσσουν τον οργανισμό μας.


Πηγή iatronet.gr
Share on Google Plus

About Μαρία Χριστοδούλου

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου