Υγιεινό delivery; Κι όμως γίνεται!


Είτε είναι κανείς στο γραφείο, είτε στο σπίτι μετά από μια κοπιαστική μέρα, πολλές φορές το delivery είναι αναπόφευκτο. Και παρά το γεγονός ότι δεν φημίζεται για τα θρεπτικά συστατικά του, κάνοντας τις σωστές επιλογές, ο μοναδικός λόγος για να το αποφύγετε είναι τα έξοδα.

Το φαγητό απ’ έξω είναι  αναμφισβήτητα νόστιμο και γίνεται ακόμα πιο «θελκτικό» αφού έρχεται κατευθείαν στο πιάτο μας, χωρίς να κοπιάσουμε για την παρασκευή του. Συνήθως, όμως, δεν είναι  ό,τι καλύτερο για τον οργανισμό, ούτε για τη σιλουέτα μας. Ωστόσο, κάνοντας έξυπνες επιλογές, το εύκολο, νόστιμο και γρήγορο μπορεί να γίνει και υγιεινό και λάιτ.

Πίτσα: Επιλέξτε πιο υγιεινά υλικά, όπως γαλοπούλα, κοτόπουλο, άπαχο ζαμπόν, κασέρι, γραβιέρα, ανθότυρο, φρέσκια ντομάτα, λαχανικά (πιπεριές, κρεμμύδι, φρέσκα μανιτάρια κ.ά.) και λεπτή ζύμη ολικής άλεσης.

Ζυμαρικά:  Προτιμήστε σπαγγέτι με σάλτσα ντομάτας και λαχανικών και παρμεζάνα και αποφύγετε τις λευκές σάλτσες.

Σουβλάκια: Τα καλαμάκια (χοιρινό ή κοτόπουλο) είναι η ιδανική επιλογή. Σε περίπτωση που επιμένετε στο «τυλιχτό» φροντίστε η πίτα να είναι αλάδωτη και συνδυάστε τη με κοτόπουλο, ντομάτα, πιπεριά, κρεμμύδι, μαϊντανό και τζατζίκι. Βασικός κανόνας: όχι πατάτες τηγανιτές.

Χάμπουργκερ- τσιζμπεργκερ: Επιλέξτε ψωμί ολικής άλεσης ή πολύσπορο, χωρίς σος ή κέτσαπ και αρκετά λαχανικά.


Καλό είναι όλα τα παραπάνω να συνοδεύονται από σαλάτα ωμή, εποχής με ελαιόλαδο.

Τα αναψυκτικά καλύτερα να αντικαθίστανται με νερό, κρασί ή μπύρα σε μικρή ποσότητα. Μπορεί ακόμα να αντικατασταθούν με αφεψήματα, όπως για παράδειγμα το πράσινο τσάι, που είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά.

Οι στιγμιαίοι καφέδες και οι χυμοί του εμπορίου επιβαρύνουν περισσότερο τον οργανισμό γι’ αυτό προτιμήστε καφέ φίλτρου ή ελληνικό και φυσικούς χυμούς.

Ιωάννα Δημηλά
mononews.gr
Share on Google Plus

About Εύα Φράγκου

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου