4 τρόποι για να μειώσετε το αίσθημα της πείνας!


Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να περιορίσετε την ανάγκη σας για επιπόλαια ή ανθυγιεινά σνακ κατά τη διάρκεια της ημέρας…

1. Πιείτε τα φρούτα και τα λαχανικά σας, αντί να τα φάτε.
 Θα αισθάνεστε κορεσμό για περισσότερη ώρα, πίνοντας φρέσκους χυμούς με 3-4 διαφορετικά φρούτα και λαχανικά. Και για περισσότερη θρεπτικότητα, δοκιμάστε να προσθέτετε σε κάθε χυμό σας και μια χούφτα φρέσκο σπανάκι.


2. Ένα καλό πρωινό με πρωτεΐνες, όπως αυγά με ψωμί ολικής άλεσης. 
Τρώγοντας ένα τόσο θρεπτικό γεύμα στην αρχή της ημέρας, θα έχει ως αποτέλεσμα να διατηρηθεί σε πιο φυσιολογικά επίπεδα το αίσθημα της μεσημεριανής πείνας, και ως εκ τούτου θα έχετε μεγαλύτερο περιθώριο να σκεφτείτε με περισσότερη σύνεση τι θα επιλέξετε να καταναλώσετε, αντί να προβείτε σε βιαστικές και επιπόλαιες επιλογές έτοιμων τροφών που κρύβουν περιττές θερμίδες.


3. Μετά από το γεύμα σας, πιείτε ένα ρόφημα δυόσμου, για καλύτερη πέψη.



4. Πλύντε τα δόντια σας. Ο εγκέφαλος θα λάβει σήμα κορεσμού, μειώνοντας έτσι την επιθυμία για περισσότερο φαγητό.

stronoumetrapezi.gr
Share on Google Plus

About Εύα Φράγκου

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου