Χριστίνα Μπόμπα: Μοιράζεται μαζί μας τα «μυστικά» της για τέλειο κορμί.


Η Χριστίνα Μπόμπα απάντησε σε κάθε μας απορία σχετικά με τη διατροφή και τη γυμναστική της!

Η Χριστίνα Μπόμπα είναι το νέο μας crush girl. Την χαζεύουμε καθημερινά μέσα από το προσωπικό της account στο Instagram και φυσικά είναι το κορίτσι αυτό που μας «προκάλεσε» να ξαπλώσουμε πάνω σε ένα στρωματάκι γυμναστικής και να εξερευνήσουμε το τι εστί γιόγκα. Την είδαμε να μην παραμελεί την γυμναστική της ούτε και στον Άγιο Δομήνικο και φυσικά να γεύεται τις πιο υγιεινές τροφές.

Η Χριστίνα είναι ακριβώς το κορίτσι αυτό που βλέπεις μέσα από τα stories του Instagram. Xαμογελαστή, ευγενική, γλυκύτατη και αισιόδοξη. Μερικά λεπτά μαζί της είναι αρκετά για να σε γεμίσουν θετική ενέργεια και να διαπιστώσεις ποιος είναι ο πραγματικός της χαρακτήρας.


Έχοντας, λοιπόν, κατά νου το αψεγάδιαστο κορμί της και την αγάπη της για ισορροπημένη διατροφή, τις κάναμε μερικές ερωτήσεις με well being περιεχόμενο και ιδού οι απαντήσεις της.

Τι επιλέγεις να τρως συνήθως για πρωινό;

Προσπαθώ πάντα να παίρνω ένα πλούσιο και ολοκληρωμένο πρωινό για να μου δίνει ενέργεια και να ξεκινάω δυνατά τη μέρα μου. Συνήθως επιλέγω αυγά με αβοκάντο και τυρί ή όταν δεν προλαβαίνω και θέλω κάτι πιο γρήγορο γάλα αμυγδάλου με δημητριακά.

Ποιο είναι το σνακ που θα έβρισκε κανείς μέσα στην τσάντα σου;

Φροντίζω πάντοτε να έχω κάτι μαζί μου για τις «λιγουρίτσες» στο δρόμο. Συνήθως μπάρες δημητριακών χωρίς ζάχαρη ή ξηρούς καρπούς.

Ταξιδεύεις αρκετά συχνά. Ποιο είναι το «μυστικό» σου για να μην παίρνεις κιλά στις διακοπές;

Στις διακοπές συνήθως χαλαρώνω τις άμυνες και απολαμβάνω νέες γεύσεις χωρίς ενοχές. Προτιμώ να αισθάνομαι πιο ελεύθερη και να μην καταπιέζομαι όταν βρίσκομαι σε ταξίδια. Φροντίζω βέβαια να μην το παρακάνω, περπατάω πάντα πολύ για να βλέπω τα νέα μέρη που επισκέπτομαι και δεν ξεχνάω το yoga mat μου για να καταφέρνω να ξεκλέβω με την πρώτη ευκαιρία λίγη ώρα και να γυμνάζομαι.


Τι διαλέγεις να τρως τα μεσημέρια που είσαι εκτός σπιτιού;

Τώρα αναφέρεσαι στο πιο συνηθισμένο πρόβλημα του κόσμου που η καθημερινότητα τον αναγκάζει να βρίσκεται εκτός σπιτιού τα μεσημέρια. Όταν, αρκετά συχνά οφείλω να ομολογήσω, βρίσκομαι εκτός σπιτιού χωρίς να έχω προετοιμάσει ταπεράκι από το σπίτι, αναγκαστικά τρώω απέξω. Αυτό βέβαια μου δίνει και αρκετές επιλογές και τις περισσότερες φορές καταφέρνω να αντισταθώ στους πειρασμούς και επιλέγω σαλάτα με πρωτεϊνη.

Το βράδυ έχει ταινία στο σπίτι. Τι θα επιλέξεις να φας για να αποφύγεις τις θερμίδες;

Εύκολο! Σπιτικά ποπ κορν! Τρώω κουβάδες (σκέτα εννοείται, χωρίς βούτυρο και λάδι) και αισθάνομαι ευχαριστημένη χωρίς να έχω κάνει καμία αμαρτία. Συνήθως το συνδυάζω και με ένα rooibos τσάι που δεν έχει καφεϊνη και είναι ιδανικό για βράδυ και είναι και αντιοξειδωτικό.

Πόσες φορές την εβδομάδα λες «ναι» σε ατασθαλίες;

Τουλάχιστον μία για να μην αισθάνομαι καταπίεση και εννοείται πως αν αισθανθώ ότι το χρειάζομαι και περισσότερες. Σημασία έχει να ακούμε τον οργανισμό μας και να είμαστε ευτυχισμένοι. Όταν δεν έχεις στόχο να χάσεις βάρος (που εκεί θέλει αυστηρότητα), αλλά στοχεύεις σε μια ισορροπημένη και θρεπτική διατροφή πιστεύω πως δεν πρέπει να το παρακάνεις και να μη στερείσαι υπερβολικά.

Πώς καταπολεμάς τις υπογλυκαιμίες;

Συνήθως επιλέγοντας κάποιο «υγιεινό» γλυκό με μαύρη σοκολάτα χωρίς ζάχαρη, γιαούρτι με μέλι, κακάο κτλ. Αν πάλι βρισκόμαστε σε εκείνες τις μέρες του μήνα που η επιθυμία επιμένει θα υποκύψω και θα φάω όποιο γλυκό λαχταράω περισσότερο με ευχαρίστηση.

Έχεις κάποιο αγαπημένο ρόφημα detox; Και αν ναι, θέλουμε την συνταγή!

Πίνω σχεδόν κάθε πρωί smoothies και χυμούς. Έχουν πάντα ginger μέσα. Τα υπόλοιπα τα εναλλάσσω βάζοντας εσπεριδοειδή, καρότα, πράσινα λαχανικά κτλ. αναλόγως τις ορέξεις.

Επίσης, πίνω πολύ πράσινο τσάι και νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Ποιο είναι διατροφικό σου τρικ/μυστικό για επίπεδη κοιλιά;

Όλοι ξέρουμε πιστεύω πως η συνέπεια στη σωστή διατροφή, το πολύ νερό και τη γυμναστική εξασφαλίζουν όχι μόνο επίπεδη κοιλιά αλλά και υγιές σώμα σε μόνιμη βάση. Ένα τρικ βέβαια για τις φορές που θέλω να κάνω μία εμφάνιση και να έχω εντελώς επίπεδη κοιλιά την επόμενη μέρα είναι να περιορίζω την ποσότητα ή και να κόβω το βραδινό εντελώς και έτσι την επόμενη η κοιλιά μου είναι επίπεδη και χωρίς κανένα πρήξιμο.

Ποιες τροφές βάζεις στη διατροφή σου τις ημέρες που είσαι σε mood δίαιτας;

Προσπαθώ να μην μπαίνω σε δίαιτα αλλά να παραμένω πιστή μονίμως σε μία καλή και θρεπτική διατροφή. Όταν βλέπω πως έχω ξεφύγει και πρέπει αναγκαστικά να κάνω δίαιτα φροντίζω να τρώω κυρίως λαχανικά, φρούτα και πρωτεΐνη, να περιορίζω τους υδατάνθρακες και να κόβω εντελώς τη ζάχαρη.

Πόσες φορές την εβδομάδα γυμνάζεσαι;

Κυμαίνεται, αναλόγως την εβδομάδα και την πίεση χρόνου. Συνήθως 3-4 φορές την εβδομάδα. Δεν γυμνάζομαι ποτέ ΣΚ αλλά προσπαθώ να μην χάνω τις προπονήσεις μου τις καθημερινές. Τον τελευταίο χρόνο κάνω κυρίως yoga και μία φορά την εβδομάδα κάτι αερόβιο το οποίο το εναλλάσσω για να μη βαριέμαι.

Όταν είσαι διακοπές ακολουθείς κάποιο γρήγορο πρόγραμμα γυμναστικής για να μένεις σε φόρμα;

Συνήθως δεν κάνω κάτι διαφορετικό από ότι κάνω και τις υπόλοιπες ημέρες. Περπατάω πολύ, κάνω yoga χρησιμοποιώντας εφαρμογές στο κινητό μου μιας και δεν μπορώ να είμαι με τη δασκάλα μου και βγαίνω για τρέξιμο. Λόγω των συχνών ταξιδιών έχω προσπαθήσει να μη διακόπτω τη διατροφική και γυμναστική μου ρουτίνα ανεξάρτητα από το μέρος που βρίσκομαι και το αν είμαι σε διακοπές ή όχι.

Τι σε έκανε να αγαπήσεις την γιόγκα;

Η yoga αποτελεί έναν αρμονικό τρόπο εκγύμνασης και είναι θεραπευτική για το σώμα. Αρχικά με έκανε να την αγαπήσω η πρώτη μου δασκάλα στη Δομινικανή Δημοκρατία που με μύησε σε αυτή και στη συνέχεια σιγά σιγά άρχισα να αγαπώ τα αποτελέσματά της κάθε φορά που ξεκλείδωνα τις νέες στάσεις, κατάφερνα νέα πράγματα, δυνάμωνα και γινόμουν όλο και πιο ευέλικτη. Μου αρέσει επίσης όλη η φιλοσοφία της και το πιο σημαντικό για μένα είναι πως στην καθημερινότητα μου ανυπομονώ να έρθει η ώρα του μαθήματός μου, το απολαμβάνω κατά τη διάρκειά του και είμαι πολύ χαρούμενη όταν το ολοκληρώνω και έχω καταφέρει καινούρια πράγματα.


Θα σε συναντήσουμε ποτέ μέσα σε μία αίθουσα γυμναστικής να κάνεις αερόβιο πρόγραμμα;

Δύσκολο. Αν εξαιρέσεις τη yoga που έχει κάποια στοιχεία αεροβικής, κατά τα άλλα δεν είναι ο τρόπος που μου αρέσει να γυμνάζομαι αυτός. Αερόβιο κάνω μόνο για τα ευεργετικά του οφέλη στον οργανισμό και τα αποτελέσματα στο σώμα και όχι επειδή το αγαπώ ιδιατέρως και η αλήθεια είναι πως επιλέγω να κάνω διάδρομο, spinning ή τρέξιμο στη φύση.

Ποιος είναι ο επόμενος fitness στόχος σου;

Να διατηρήσω τα κιλά μου, ίσως να χάσω και κανά δύο. (χαχαχαχα)

Να είμαι ακόμα πιο συνεπής στο πρόγραμμα γυμναστικής μου και να αυξήσω τη γράμμωσή μου.

Τι άλλαξες στην διατροφή σου μέσα στο 2017 και ποια συνήθεια θες να «κόψεις» μέσα στο επόμενο έτος.

Το 2017, πρόσθεσα τη καθημερινή συνήθεια των πρωινών smoothies και χυμών, που με γεμίζουν βιταμίνες και λειτουργούν αντιοξειδωτικά μέσα στην ημέρα.

Για την επόμενη χρονιά θα ήθελα να μειώσω ακόμα περισσότερο τη ζάχαρη. Όνειρο μου είναι να φτάσει η χρονιά που θα τη μηδενίσω. Δεν νομίζω βέβαια να είναι το 2018 αυτή η χρονιά. (χαχαχα)

queen.gr
Share on Google Plus

About Χριστινα Καραπετσανη

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.